28 Ocak 2008 Pazartesi

Eliniz kırılsın emi!

şiddet denince akla gelen ne varsa
“mağdur olanlar dışında”
hepsi için yazdım bu başlığı

hatta bakın tekrarlıyorum

“eliniz kırılsın emi”

“ hep kırık kalsın emi”

Aile dışı şiddet örnekleriyle çok karşılaşır oldum son günlerde…
dizlerimin bağı çözülüyor
terk edip gidesim geliyor bu ülkeyi
“çok klasik bir tepki olsa da”
çünkü olmuyor
yapamıyorum
dur diyemiyorum
dur desem de kimse duymuyor

Guantanamo gibi olmuş her yeri yurdumun

vuran vurana

kıran kırana

Evde şiddet,çarşıda şiddet,apartmanda şiddet,mahallede şiddet,OKULDA ŞİDDET;

Adı Ahmet

karnesini almak ister

koşar okuluna

kafasındayken biter daha matematik problemleri

öyle çalışır kafası

bir montu yoktur

ve biraz parası…

çağırılır daha karnesini almadan!

biraz gevezedir kendisi…

içi kıpır kıpır ya düşmüştür çenesi…

Öğretmen sillesi ve hakareti ile düşürülür onur kalesi

Yeter mi yetmez!

Genç çocuk Ahmet!

delikanlı

karnesi verilmez

Ahmet alıp gitmek ister

Verilmez!

Vermezseniz der…

gelir gerisi…

Eli coplu polis abisi..

Eeeeeeeee!

Hani formasyon,hani eğitim…?

Bu mu öğrenci ruhundan anlamak!

Kalsın ya

Hakikaten kalsın

Okumasın Ahmet

Gülümsemeyi unutmasın,nefretinizi devralmasın…

İnsan olarak kalsın

Yazıktır Ahmete…

İnsanlığı çalınmasın

Ben yaşadım bunu…

Ben gördüm..

Görmez olsaydım…

Hiç yorum yok: